fbpx

Krijg nieuwsbrief

Schakel javascript in om dit formulier in te dienen

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Mechelsesteenweg 155
B-2860 Sint-Katelijne-Waver
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10  -  info@Schrijf.be




Menu

Sneeuwwitje en betere content

Weten wat uw klant wil? Eenvoudig: kijk in de spiegel, zoals de stiefmoeder van Sneeuwwitje. Want als ú content wilt die vindbaar, waardevol en interactief is, dan uw klant toch ook?

Kijk in de spiegel om uw content beter te makenWilt u succesvol zijn? Zorg dan dat u uw klant kent. Alleen dán schotelt u hem de juiste content voor. En hapt hij toe. Ja, u kunt uw klantenprofiel in kaart laten brengen met een duur onderzoek. Vol blitse tabellen en indrukwekkende grafieken. Maar het kan eenvoudiger en goedkoper. Kijk gewoon eens in de spiegel. Want u bent zélf ook klant van een of meerdere bedrijven.

Laat u dus inspireren door de stiefmoeder van Sneeuwwitje: spiegeltje, spiegeltje aan de wand. Wat wil ík als klant?

Vindbare content

Stel: u overweegt om iets te kopen. Wat doet u dan? Info zoeken op internet.
Raar maar waar: uw klant doet net hetzelfde. Zorg er dus voor dat hij úw content als eerste tegenkomt in Google.
Hoe? Met een SEO-landingspagina die een antwoord geeft op wat hij in het zoekveld invulde. Zo lokt u uw klanten naar uw site.

Waardevolle content

Oké, doorgeklikt naar een webpagina. Wat wilt u daar lezen? Informatie, advies of tips. Bied dus een professioneel antwoord op de vraag van uw prospect.
Bent u een fotograaf? Schrijf dan een artikel over ‘sluitertijd instellen’. Runt u een elektrozaak? Wijd dan een blog aan ‘overal muziek in huis’. Adviserende content die meerwaarde biedt én entertaint.

Weten wat uw klant wil? Kijk gewoon even in de spiegel.

Interactieve content

Slaat het advies de nagel op de kop? Dan reageert u erop – of stelt u een bijkomende vraag. Die dialoog is de springplank naar verkoop.
Geef ook uw prospect de kans tot interactie. Voorzie elk content-stuk van een ‘reageeroptie’ zoals Disqus. Doet een lezer de moeite om u iets te vertellen of vragen? Bedank hem en geef snel een gepast antwoord.

Uw klant wil content die vindbaar, waardevol en interactief is. Die moet u dus polijsten, als was het een diamant uit de mijn van Sneeuwwitjes dwergen. He ho, he ho, je krijgt het niet cadeau …


Tevreden klanten aan het woord

Dynamische taalprofessionals
Ze willen het beste voor je
Ik wist meteen waar ik moest zijn
Jullie schrijven, en jullie schrijven uitstekend. Punt.
Onze mailing zit er boenk op!
Pietje-precies heeft een nieuwe naam!
Snel én goed
Timing altijd stipt gerespecteerd
Dit copywritingbureau pakt uit met mijn verhaal
Wat wil een accountmanager nog meer?
Schrijf.be? Dat is super service!
Mijn technische wereld helder uitgelegd
Teksten met een twist
Smaakt naar meer – veel meer
Drukkersjargon professioneel vervlaamst
Onze 'over ons' gaat niét over ons!
Frisse en vernieuwende schrijfstijl
Ik lig nergens meer wakker van
Klassieke bank gaat voor sprankelende aanpak
Hun reputatie snelt hen vooruit

Wat klanten zeggen

Hartelijk dank voor jullie zeer snelle service en een schitterende vertaling, deze nieuwe versie is echt perfect! Ik ben ook heel blij dat ik uitleg krijg waarom iets zo of zo wordt geschreven ...

Fanny Van Cauwenbergh