string(2) "be"
array(7) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(52) "https://schrijf.be/nl/blog/aantrekkelijke-gedrochten" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" ["locale"]=> string(5) "nl-BE" }
array(6) { ["title"]=> string(0) "" ["type"]=> string(7) "website" ["url"]=> string(52) "https://schrijf.be/nl/blog/aantrekkelijke-gedrochten" ["image"]=> string(23) "images/logo-schrijf.png" ["description"]=> string(0) "" ["site_name"]=> string(10) "Schrijf.be" }
Aantrekkelijke gedrochten
Vrouwen zonder poriën en mannen met hagelwitte tanden die licht geven in het donker.
Ruikt naar reclame: waar mensen goddelijker zijn dan de engelen in hoogsteigen persoon. Door een frats van onze hypothalamus worden we aangetrokken door onbereikbare perfectie. Zijn schoonheidsfoutjes niet veel leuker?
Inglorious fruits and vegetables
Vergeet even die menselijke modellen. We schakelen over naar groenten en fruit. Ook daar spreken de mooiste vormen en maten u intuïtief het meest aan. Afwijkende species belanden meestal zelfs regelrecht in de afvalcontainer van onze veeleisende voedingsindustrie ...
Totdat de Franse supermarktketen Intermarché juist deze kneusjes begon aan te prijzen. Les fruits et légumes moches of (in het Engels) the inglorious fruits and vegetables.
De misbaksels van Moeder Natuur als helden herrezen: de Lelijke Wortel, de Belachelijke Aardappel, de Misvormde Aubergine, ...
Geniaal!! En in een mum van tijd uitverkocht. 30 procent korting, en het is de smaak die telt, toch?
(door reclamebureau Marcel)